Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 12:22:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/04930 aadressile (asub mitmel 
aadressil) (null, null, null, null, null, null, null, null, null, null, 
null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks võttes aluseks 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 punkti 1. Käesolev menetlus nr 439920 on 
rööbastee, truupide, rongiliiklusjuhtimissüsteemi ning raudtee ületamisega 
seotud rajatiste kavandamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075292>  (menetlus nr: 
439920), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister